Weapon Tier Sistemi Nedir?
Sunucumuzda, yüksek ücretlerle pazardan alınan veya basılan silahların hasarları, oyunun dengesi, ekonomisi ve oyuncu memnuniyeti göz önünde bulundurularak dikkatlice tasarlanmış ve Tier (Rütbe) adı verilen bir sistemle sizlere sunulmuştur. Bu sistemde silahların hasarları aşağıdaki faktörlere bağlı olarak derecelendirilmiştir:
1. Nadirlik ve Eşsizlik:
- Oyun içerisinde yüksek ücretlerle alınan veya basılan silahlar genellikle nadir veya eşsiz özelliklere sahiptir.
- Bu silahlar, oyunculara prestij ve statü kazandırırken, Tier (Rütbe) seviyesi arttıkça daha yüksek bir hasar potansiyeline sahiptir.
- Yüksek ücretlerle alınan veya basılan silahlar, benzersiz özelliklere veya yeteneklere sahiptir.
- Örneğin, Tier 7 grubundaki Gigantic Axe ve CHD gibi silahlar, anti-defense, HP ve resist gibi özel özelliklere sahiptir.
- Bu özellikler, silahların değerini ve fiyatını belirlemede dikkate alınarak düzenlenmiştir.
- Yüksek Tier silahlar, güçlü bir performans sunar; ancak oyunun genel PK dengesini bozmamaktadır.
Weapon Tier Sistemi, yüksek ücretlere alınan silahların hasarlarını dengeli ve adil bir şekilde düzenler. Bu sistem, oyunculara hem değerli hem de ödüllendirici bir deneyim sunarken, oyunun genel dengesini ve adaletini korur.
What is the Weapon Tier System?
In our server, the damage of weapons, whether purchased at high costs from the market or upgraded, has been carefully designed considering game balance, economy, and player satisfaction. These weapons are presented to you through a ranking system called Tier. The damage of weapons in this system is rated based on the following factors:
1. Rarity and Uniqueness
Weapons purchased or crafted at high costs in the game usually possess rare or unique attributes.
- These weapons grant players prestige and status.
- As the Tier level increases, the potential damage of the weapon also becomes higher.
High-cost weapons have unique features or abilities.
- For example, weapons in Tier 7, such as the Gigantic Axe and CHD, possess special attributes like anti-defense, HP, and resist.
- These attributes have been carefully balanced, considering their value and market price.
- High-Tier weapons deliver strong performance but are carefully designed to maintain overall PK balance in the game.
The Weapon Tier System ensures that the damage of high-cost weapons is balanced and fair. While offering players a valuable and rewarding experience, it also preserves the game’s overall balance and fairness.
Son düzenleme: